Det var ett tag sedan

Ja, nu var det ganska länge sedan jag skrev något i bloggen. Ett halvår sedan ungefär, men nu får jag försöka skärpa till mig.
Alma’s valpar växer, och vad jag har förstått så är alla välmående och har utvecklats till just såna härliga labradorer som vi förväntat oss. Molly, som vi ju har kvar indirekt i familjen är en riktig liten sötnos. Hon var hemma hos oss i två veckor innan jul och det var full fart hemma kan jag lova.

Alma är nu i slutet av en löpperiod och jag vet att Carina har börjat titta efter lämplig partner till Alma. Eventuellt så paras hon vid nästa löp som förmodligen inträfffar i slutet av maj eller början på juni, men det hänger naturligtvis på om ”den rätte” hittas.

~ av Alma på 16 januari 2010.

Ett svar to “Det var ett tag sedan”

  1. Ja, det var ett jäkla tag sedan du skrev sist! Jag har varit tvungen att jobbba konstant nu i ett halvår och har inte kunnat ta en liten paus som jag brukade innan för att se vad som hänt sedan sist 🙂

    Jag sitter just nu och njuter för Molly är, tro det eller ej, trött! Hon har varit andra dagen nu på nya dagiset och det är nog en hel del att smälta. Jag passar på att ha det lite lugnt och skönt 🙂

    Kram Mika

Lämna en kommentar